Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Tsja... typisch Lissryn

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimedo 26 feb 2009 - 20:58

Lissryn komt aan vliegen en terwijl ze de balie ziet vliegt ze tegen een hangplant aan.
Ze zat vast in de plant, waar ze zich probeerde los te worstelen. Poging mislukt.
Hoe meer ze bewoog, hoe vaster ze kwam te zitten.
Door het geworstel brak uiteindelijk de ketting waaraan de plant hing. Ze stortte met plant en al naar beneden.
Toen ze de grond raakte kwam ze los. Met hoofdpijn ging ze naar de balie en pakte een formulier en vulde het in:


Citaat :
Naam personage: Lissryn
Achternaam personage: Dorthonion

Leeftijd(alles mag): 206
Geslacht: vrouw
Wezen(mens, tovenaar, elf, paard alles is mogelijk): feetje

Overig(bijv bezit, of talenten, of iets anders wat je graag nog wil melden) :
Lissryn is een onhandig klein feetje, bezit een stafje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimevr 27 feb 2009 - 19:04

De vrouw achter de balie kijkt op. Eerst ziet ze niet hoe een feetje komt. Maar dan als het formulier beweegt ziet de vrouw het feetje toch
ah hallo
Zegt ze met een vrij langzame stem. Alsof ze bang is dat het feetje haar anders niet begrjipt. Deze vrouw is nieuw hier, en vrij neerbuigend
Ik zal een gids laten komen, die legt je alles uit. OF wil je gewoon geljik door?
Vragend kijkt de vrouw het feetje aan. Ondertussen lakt ze haar nagels in een fel groene kleur.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimevr 27 feb 2009 - 20:28

Lissryn hoort een langzame vrouwenstem en kijkt dan op.
ah hallo...

Hallo!
zei ze met een hoog piepstemmetje.
Ik zal een gids laten komen, die legt je alles uit. Of wil je gewoon geljik door?
Laat maar een gids komen, dan kan ik alles een beetje ontdekken hier. zei ze met een glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimeza 28 feb 2009 - 19:30

Oke, de gids arriveert zo. Ze is nieuw en wat langzamer. Dus als u op die stoel plaats neemt
Mompelt de vrouw langzaam. En ze gaat weer aan haar werk .Het papiertje vliegt weg en ze mompelt nog een spreuk. En dan is haar aandacht voro het feetje weg.

Julia
Julia zit lekker in het park als haar oren het sein van dat er een nieuwe klant is ontvangen. Onhandig staat ze op, en ze veroorzaakt een hele chaos. Dan rent ze naar het stadhuis, magie durft ze niet meer te gebruiken na de laatste keer. Het duurt zo'n 10 minuten voordat Julia aankomt.
Haar wangen zijn rood van het rennen en verlegen glimlacht ze als ze bij het feetje is aangekomen, gezien dit de enige aanwezige is die hier niet werkt raad ze al dat dit de persoon is die ze zoekt

hoi,. was jij de persoon die en gids nodig had?
Vragend kijkt ze het feetje aan en voegt er dan aan toe
Zo ja, ik ben julia aangenaam, zo nee ik ben nog steeds julia en ook aangenaam
Zegt ze wat verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimezo 1 maa 2009 - 13:46

Oke, de gids arriveert zo. Ze is nieuw en wat langzamer. Dus als u op die stoel plaats neemt.
Lissryn ziet nog net het papiertje wegvliegen, dan vliegt ze naar een stoel en neemt daarop plaats.
Opeens komt er een vrouw aangerend, haar wangen rood van het rennen.

hoi, was jij de persoon die een gids nodig had?
Zo ja, ik ben julia aangenaam, zo nee ik ben nog steeds julia en ook aangenaam,
zegt Julia wat verlegen.

Hallo, zegt Lissryn met een piepstemmetje, ik ben Lissryn en inderdaad, ik ben de persoon die een gids nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimezo 1 maa 2009 - 15:23

oke nou welkom hier, waar wil je als eerste heen?
Zegt Julia, ze praat snel. Maar dit is puur om haar verlegenheid te verbergen. Want tijdens het praten is haar hele houding verlegen.
Ondertussen begint ze al met haar weg richting de deur. Er vanuti gaande dat het feetje haar volgt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimezo 1 maa 2009 - 16:32

oke nou welkom hier, waar wil je als eerste heen?
Ze kijkt Julia even aan.

Ik weet het niet, ik ben hier nog nooit geweest dus ik weet ook niet waar we als eerste heen kunnen.
Sorry.

Lissryn volgt Julia richting de deur, maar zoals gewoonlijk kijkt ze even niet uit en knalt tegen de deur aan met een harde OEFF!
Langzaam zakt ze langs de deur naar beneden tot de grond.
Daar, eenmaal beneden aangekomen, probeert ze op te staan en weg te vliegen.
Maar ze hield er geen rekening mee dat ze nog duizelig was en maakte de raarste tuimelingen in de lucht.

WIIEEEEE!!
Tjsa...typisch Lissryn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimezo 1 maa 2009 - 23:18

z..zal ik je anders even vasthouden?Misschien is dat veiliger
Vraagt Julia bezorgd.
Gaat alles? moet je naar de dokter? heb je trouwens al een slaapplaats?
Stamelt julia nog steeds even bezorgd. Ze kijkt neer op het kleine feetje, die de raarste bewegingen maakt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimema 2 maa 2009 - 21:27

z..zal ik je anders even vast houden? Misshien is dat veiliger.
Misschien is dat wel handig, maar vliegen is leuker!
zei Lissryn vrolijk.
Gaat alles? moet je naar de dokter?

WIIEEE!!!

Ze tuimelde nog een paar loopings.
Nee hoor, ik hoef niet naar de dokter.
Ik ben alleen een beetje onhandig.
heb je trouwens al een slaapplaats?
Ummm...nee niet echt.
Ik weet ook niet waar ik een slaapplaats kan vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimema 2 maa 2009 - 22:07

Julia knikt
Het is nog dag, wek unnen eerst langs iets leuks gaan als je dat wil?
Stelt julia voor. Ze kijkt het feejte hoopvol aan, eignelijk heeft ze niet zo'n zin in serieuse dingen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimedi 3 maa 2009 - 13:31

Ja! Iets leuks doen!
Gezellig!
zei Lissryn vrolijk en maakt nog even een laatste looping en gaat dan op de schouder zitten van Julia.
Dat vindt je toch niet erg dat ik op je schouder ga zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimewo 4 maa 2009 - 18:58

Julia voelt een licht gewichtje op haar schouder landen. Zo licht dat het haast niet te voelen is.
nehoor, je bent zo licht
Zegt julia. Al iet smeer op haar gemak. Want zij is groter, en dat geeft toch een minder verlege ngevoel om een of andere reden.
waar wil je heen? er is hier zoveel!
Afwachtend kijkt Julia iets opzij zodat ze het feetje op haar schouder ziet
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Lissryn

Lissryn


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 26-02-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimeza 7 maa 2009 - 3:20

waar wil je heen? er is hier zoveel!
Lissryn hoefde niet lang na te denken.

Laten we gewoon beginnen met wat jij het leukst vind om te doen hier! Very Happy
Ze eindigde dit zinnetje met een wel heel hoog piepstemmetje, maarja dat gebeurde nu eenmaal als een elfje heel erg opgewekt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitimeza 7 maa 2009 - 12:57

het park dus
Zegt julia, ze hield altijd van de natuur. En ook nu kon niets haar ervan weerhouden om naar de natuur te gaan. Ze begint de weg richting het park en verteld onderweg veel over de wezens die rondlopen

OOC: open jij? je mag ook in ander ding reageren dat we daar gewoon binnen komen vallen;)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Tsja... typisch Lissryn Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tsja... typisch Lissryn   Tsja... typisch Lissryn Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tsja... typisch Lissryn
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: Beginnersstad Paganella :: Stadshuis-
Ga naar: