Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hoe 'rp' ik.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Hoe 'rp' ik. Empty
BerichtOnderwerp: Hoe 'rp' ik.   Hoe 'rp' ik. Icon_minitimewo 4 feb 2009 - 23:35

Hallo,

Sommigen van jullie weten nog niet hoe ze moeten 'rpen' daarom hier een zo duidelijk mogelijke uitleg hoe het moet:

Rpen is een rollenspel, je kan het role playing game maar ook gewoon rollenspel noemen.
Bij een rollenspel speel je iemand ANDERS. In je posten speel je wat je doet, denkt en zegt en evt. ook wat je hoort
Zoals:
Rustig zwerft Thea over straat, ze kijkt om zich heen. Iets achtervolgt haar.
Wat is datdenkt ze zenuwachtig. Bang gaat ze sneller lopen dan hoort ze een stem.
BLIJF STAANHaar hart gaat te keer en ze stottert.wie..wiee bent u?

Zo dus.
Denken Gewoon recht, lekker makkelijk.

Doen schuin Dat doe je door het stukje tekst te selectere ndat schuin moet en dan op de I boven aan te klikken.
Of door [.i] tekst [./i] te typen, zonder die punten natuurlijk..

Zeggen moet: DikDat doe je door het stukje tekst te selectere ndat schuin moet en dan op de B boven aan te klikken.
Of door [.B] tekst [./B] te typen, zonder die punten natuurlijk

Horen moet: Dat doe je door het stukje tekst te selectere ndat schuin moet en dan op de B en de I boven aan te klikken.
Of door [.B] tekst [./B] te typen en dat zelfde ook met [.i], zonder die punten natuurlijk.

Het is de bedoeling om zo uitgebreid mogeljik te beschrijven wat je zegt, doet en denkt/voelt. Dat maakt het voor degene waarmee je 'rp't'
makkelijker te reageren.

Nou dat was het zo ongeveer, in dit topic kan je alvast oefenen met het rp'en. Kom gewoon hier aan met een personage dat je speelt, hoeft geen vaste te zijn en rp wat. TOt je denkt dat je wel kan beginnen.
Of begin gewoon gelijk.

Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
 
Hoe 'rp' ik.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: OOC :: Uitleg & FAQ-
Ga naar: