Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 BELANGRIJK: regels

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

BELANGRIJK: regels Empty
BerichtOnderwerp: BELANGRIJK: regels   BELANGRIJK: regels Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 14:08

Hallo allemaal,

Helaas vind ik het nodig om ook regels neer te zetten. Niet dat ik jullie niet vertrouw.
Maar om het voor mij als admin makkelijker te maken.
Het is niet moeilijk je aan deze regels te houden neem ik aan. Dus hier komt het.

1. Algemene regels.
1.1 Heb respect voor elk lid, zo ook de admin. ZIj hebben het recht berichten zonder jou toestemming te verwijderen, bewerken, verplaatsen of het sluiten van topics. Als ze daar een goede reden voor hebben.
1.2 Bedreigen, kwetsen, seksueel georienteerde, haatdragende of andere verwerpelijke berichten zijn niet toegestaan. Ook niet in mailtjes of in de chat. Ik wil leden vragen een print screen van dit soort berichten te maken. EN de dader zal hierover een bericht ontvangen en een waarschuwing
1.3 Spam is niet toegestaan, de admins zullen dit verwijderen. Gewoon kletsen mag natuurlijk wel
1.4 De admins zijn niet verantwoordelijk over de inhoud van berichten, dat zijn de posters zelf.
1.5 Reclame voor een andere site is niet toegestaan, doe je dit wel dan krijg je eerst 1 waarschuwing, maar komt dit nog een keer voor dan een directe plek naar de ban. Ik doe mijn best voor dit spel en wil niet dat mensen proberen dat te verpesten.

2.Rp regels
2.1. Hou je aan de rp regels, daarmee bedoel ik: zeggen dik, denken recht, doen schuin enz..
2.2 Verkrachten is op dit spel NIET toegestaan, verkracht je wel dan krijg je 1 waarschuwing
2.3 Met ziektes schelden is ook niet toegestaan, dit kan kwetsend zijn. Je weet niet wat de persoon achter
de personage heeft meegemaakt. Respecteer dit of krijg een waarschuwing.
2.4 In een post moet minstens staan hoe je ergens aankomt. Maak posten van minstens 3 regels.
Langer zal beloond worden. Doe je korter dan zullen we je er op wijzen en ik hoop dat je de post dan wil verlengen, dit maakt het rpen makkelijker en leuker voor iedereen.
2.5 Je kan niet alles, in een gevecht win je niet altijd. OOk heb je niet zomaar super krachten. Je bent geen god. Speel ook niet als een god.
2.6 Geen posten met alleen een OOC, je kan best na je getypte bericht een ooc plaatsen. Maar niet slechts ooc. Dit is erg storend. Los dit dan over mail op. Dit is makkelijker voor iedereen.
2.7 De inhoud van de posts mogen niet seksueel georienteerd(uitgezonderd kussen enz.. natuurlijk .je weet zelf
waar de grens ligt) ook word hier niet met ziektes gescholden.

dit lijkt me wel duidelijk,
nog vragen post die dan hier.

Mvg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
 
BELANGRIJK: regels
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: OOC :: Uitleg & FAQ-
Ga naar: