Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Robyn komt aan...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 22:51

Robyn loopt vrolijk het stadshuis binnen met haar hond Mara, honden zouden toch wel binnen mogen komen?
Ze liep naar het toonbankje, en vulde het netjes in.

Alstublieftzei Robyn, en ze gaf het papiertje aan de gene die achter de toonbank zat.

Citaat :
Naam personage: Robyn
Achternaam personage: Tamuríl
Leeftijd(alles mag):19
Geslacht: Vrouw
Wezen(mens, tovenaar, elf, paard alles is mogelijk): Mens(Student)
Overig(bijv bezit, of talenten, of iets anders wat je graag nog wil melden) : In bezit van een hond; Mara. Talent; Kan goed met dieren overweg, en weet hun vertrouwen te winnen.. Kan zich ook zeer goed concentreren met school..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 23:26

De vrouw achter de balie kijkt op. Ze leest het papiertje door en knikt
Uw gids arriveert
Zegt ze, deze woroden zijn amper uitgesproken of met een zachte plop verschijnt Shivaya. Een mens. Omdat ze een mens is gaat het toverne niet uit zichzelf. Maar doet ze dit doro middel van een toverring die om har vinger zit.

Shivaya
Glimlachend verschijnt Shivaya. Ze ziet het meisje van ongeveer haar leeftijd en stapt op haar af. Vroljik schud ze haar hand
hallo, ik ben SHivaya en jullie zijn?
Zegt ze tegen de vrouw en de hond. Die ze snel over zijn hoofd aait
Ik ben jullie gids voor de komende dagen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 23:33

Robyn ziet de vrouw die uit het niets verschijnt, en kijkt haar vol bewondering aan.
Ik ben Robyn, leuk je te ontmoeten. En dit is mijn hond, Mara.
Robyn wees naar Mara.. Ze was benieuwd naar hoe de vrouw was, maar daar zou ze de volgende dagen wel achter komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 23:47

aangenaam beide
Glimlacht Shivaya spontaan. Ze knikt naar de deur
Nou zullen we maar gaan
Energiek stapt Shivaya met robyn naar buiten. Har haren danse nop haar rug. En als ze buite nstaan worden ze begroet door het vrolijke zonnetje. Dit doet een glimlach op Shivayas gezicht verschijnen.
Nou waar wil je als eerste heen?
Dit word een tikkeltje nieuwsgierig en belangstellend gevraagd. Maar tegelijk word haar aandacht ook getrokken door de buiten wereld. Enkele mensen begroeten Shivaya. De een met een kort maar krachtige knik. De ander met een vrolijke hand in de lucht, of gewoon een 'hoi'. Iedereen heeft zijn manier van begroeten. De meeest vreemde wezens lopen buiten. Magische wezens, als elven of magiers. Of krachtige wezens als de dwergen of centaur. Of juist gewoon mensen, met hu ngrote talent op het gebied van kennis. de wereld hier lijkt volledig in evenwicht, maar als je goed kijkt. Dan zie je dat er ook in deze wereld problemen zijn. Shivaya richt haar aandacht weer op robyn
Heb je al een plek om te slapen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimema 16 feb 2009 - 23:34

Robyn volgde Shivaya naar buiten, en gebaarde Mara mee te komen.
Op welke vraag moest ze nu eigelijk eerst antwoorden.
Ze besloot de laatste.
Eh.Nee, eigelijk heb ik nog geen slaapplaats.
Verder zou ik denk ik ook wel graag de universiteit willen bezoeken.

Dat leek haar zo stoer, op kamers wonen, en naar college gaan.
Maar eerst moest ze maar eens onderdak vinden, en een baantje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimema 16 feb 2009 - 23:44

We kunnen wel bij de universiteit kijken. Dan weet je ook wat je voor een studie nodig hebt
Stelt Shivaya voor. Haar passen zijn groot en ze slaat af richting de universiteit. Terwijl ze dit doet houd ze haar ogen vragend op robyn gericht. Op zoek naar antwoord, want ze weet nog niet of robyn ook echt naar de universiteit wil. Door deze verslapping van concentratie loopt Shivaya in een chaotisch moment tegen ee nman op. Geschrokken kijkt Shivaya de man aan
oh sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimema 16 feb 2009 - 23:59

Robyn volgt Shivaya rustig.
Ze was wel benieuwd naar hoe alles eruit zag, of het groot, of knus was.
Druk, of rustig. Zo spookten er nog veel meer vragen in haar hoofd rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimedi 17 feb 2009 - 0:05

Shivaya merkt dat robyn weer loopt te dromen, dit betekend geen antwoord. Maar dit krijgt even haar aandacht niet, aangezien oscar toch redelijk rood aanloopt. Angstig kijkt Shivaya omhoog naar oscar. Die duidelijk op het moment staat haar een klap te geven. Na een korte stilte, de tijd lijkt stil te staan. Mensen zwijgen en enkelen stopten met lopen. Valt oscar toch aan, zijn vuist vliegt op het gezicht van Shivaya af. Die net op tijd wegduikt en Robyn bij haar arm pakt en meesleurd. Rennend komen ze bij de universiteit aan. Daar begint Shivaya heel hard te lachen. na een lange lachbui zegt ze
Nou heb je nog geen antwoord gegeven, wou je nu wel of nie teerst bij e universiteit kijke
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimedi 17 feb 2009 - 0:42

Wie was dat?vroeg Robyn verbaast en toch ook wel weer een beetje lacherig..
Ow sorry, ik dacht dat je al op weg was. Dus ik dacht, ik volg wel gewoon..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimedi 17 feb 2009 - 12:54

dat was oscar, nie teen van de liefste mensen
Zegt Shivaya en haar ogen richt ze even op de weg om te kijken of Oscar hen niet volgt. De blijft toch wat wantrouwig.
Maar wil je dan naar de universiteit? zo ja we staan er voor..
Zegt ze en ze wijst naar de grote deur
OOC: open jij bij universiteit
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Robyn

Robyn


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 14-02-09

Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitimedi 17 feb 2009 - 23:35

Owkee.en Robyn kon alleen maar een beetje ''ja'' knikken. Als ze het zo hoorde, zou ze hem liever niet te vaak ontmoeten of tegenkomen.
Ik zou graag naar de universiteit willen.
Toen ze te horen kreeg dat ze ervoor stond, keek ze met open mond, wat een prachtig gebouw!


occ; is goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Robyn komt aan... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Robyn komt aan...   Robyn komt aan... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Robyn komt aan...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» pip komt aan
» Tamponijn komt aan
» Aniyah komt aan.
» Aigilaos komt aan
» Amber komt aan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: Beginnersstad Paganella :: Stadshuis-
Ga naar: