Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 pip komt aan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
pip

pip


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-02-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 15:12

pip heeft een lang nacht gehad, er kwamen allemaal wolven achter haar aan was ze dan zo lekker? dacht ze bij zich zelf , ze is dan misschien wel een eenhoorn maar nog, pip ging nu in een drafje het pad af waar ze op terecht kwam, hallo, is daar iemand?? riep ze voorzichtig, ze ging uit eindelijk over in een galop ze hoorde overal geluiden, de bosjes naast haar bewogen en ze ging in een ren galop er van door, ze sloeg een ander pad in dan ze wou ze kwam bij een poort leek het wel, ze keek op en zag niemand ze werd er helemaal bang van uit angst vroeg ze nog een keer hallo , je maakt me bang wie daar is ze hoopte dat iemand haar zou horen en zou antwoorden, ze ging naar binnen en kwam bij een huis, het leek op een stadhuis dus ze ging naar binnen en keek eens rond, daar zag ze iemand staan ze liep erop af hallo ik ben pip ik ben hier nieuw zei pip vrolijk en ze legt haar papieren neer en ze kijkt over achter zich

Citaat :

Naam personage: pip
Achternaam personage: piloo
Leeftijd(alles mag): 5
Geslacht: vrouw
Wezen(mens, tovenaar, elf, paard alles is mogelijk): eenhoorn
Overig:
Pip is een druk hyper actieve eenhoorn, ze kan niet stil staan en moet altijd praten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 15:42

Achter de balie zit deze keer een dun mannnetje. Zijn grijze haren springen alle kanten op. Hij heeft altijd nachtdienst. De bruine ogen van deze man kijken de eenhoorn doordringend aan
welkom in deze stad, gelieve geen uitwerpselen op de straat achter te laten
Zegt hij en hij knipt met zijn vingers. DIt is amper gebeurd of het formuliertje vliegt weg. En er verschijnt een jonge man voor in plaats. Hij heeft een rode krullende bos haar en groene ogen.
hallo vrouwe, mijn naam is Makir, ik ben je gids in deze stad.
Wat is uwn aam?

Hij ziet dat het een paard is dus handen schudden gaat moeilijk. Dit is voor hem genoeg reden om zin handen thuis te houden en slechts op het antwoord te wachten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
pip

pip


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-02-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 15:49

ik ben pip, leuk een gids antwoorde ze vrolijk ik heb verder niks misschien kan ik ergens werken ofzo of gaat dat moeilijk omdat ik een eenhoorn ben?? antwoord ze met een rare toon in haar stem, het ligt haar best gevoelig dat ze haast nooit wat kan doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:01

nee we kunnen vast wel iets vinden. Is er iets waar je goed in bent? Bijvorbeeld ehm, kan jezingen?
Vragend richt makir zijn ogen op de eenhoorn.
Als ze kon zingen wist hij wel iets, melody zocht nog een zangeres. Melody was altijd al gek op muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
pip

pip


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-02-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:06

ik zing veel ja zegt pip met een glimlachje, maar ik weet niet of ik echt kan zingen, ik heb schrijf wel zelf nummers zegt pip lachend en blozend, had ze het wel moeten zeggen, iedereen zei dat ze niet kon zingen en liedjes maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:07

laat is wat horen
Vraagt Makir geintresseerd. Hij kijkt het paard vragend aan, als ze kon
zingen had hij de perfecte baan voor haar!

Melody de eigenares van de herberg zou een zangeres goed kunnen gebruiken voor het entertainen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
pip

pip


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-02-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:21

okey zegt pip verlegen

I've been awake for a while now
You've got me feeling like a child now
`Cause every time I see your bubbly face
I get the tinglies in a silly place

It starts at my toes and I crinkle my nose
Where ever it goes I always know
That you make me smile
please stay for a while now
Just take your time where ever you go

The rain is falling on my window pane
But we are hiding in a safer place
Under covers staying dry and warm
You give me feelings that I adore
ze kijkt de man aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:33

aandachtig luistert makir naar het gezang van de eenhoorn.
De woorden waren prachtig en de tonen waren zuiver

prachtig, ik denk dat melody jou wel kan gebruiken.
Zullen we naar de herberg gaan? misschien kan ej daar ook een overnachtingsplaats krijgen

Zegt hij, even zwijgt hij en voegt er dan aan toe
als je dat wil natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
pip

pip


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 07-02-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:41

tuurlijk wil ik dat
zegt pip vrolijk, ze is zoo blij iemand die haar stem mooi vind, ze had hier veel eerder heen moeten gaan, kijkt de man aan gaan we er meteen naar toen?? vraagt ze nieuwsgierig
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitimeza 7 feb 2009 - 16:48

ja, volg mij maar
Zegt makir en hij draait zich om en loopt het stadshuis uit.
Buiten kijkt hij nog even om of Pip wel volgt en ze lopen samen naar de herberg


OOC: verder inh erberg..ik begin de psot
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





pip komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: pip komt aan   pip komt aan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pip komt aan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tamponijn komt aan
» Aniyah komt aan.
» Aigilaos komt aan
» Amber komt aan
» jarl komt aan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: Beginnersstad Paganella :: Stadshuis-
Ga naar: