Alsuna
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alsuna

Alsuna, een geweldige rp waar je alle kanten op kan gaan!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 jarl komt aan

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
jarl

jarl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 12-02-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimedo 12 feb 2009 - 23:57

jarl sluipt over het plein hij schuwt het maanlicht als een dwerg. Vlug stopt hij het briefje met zijn gegevens in een brievenbus.

Citaat :
Naam personage: Jarl
Achternaam personage: Erak
Leeftijd(alles mag): 120
Geslacht: man
Wezen(mens, tovenaar, elf, paard alles is mogelijk):
Dwerg
Overig: gevaarlijke dwerg heb een geweer. Goede mijner en smid. verder niet speciaal atm:)

dan maakt hij dat hij terug weg is.

occ: als sommige mensen problemen hebben me dwergen zeg het dan kies ik ander chakter
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimevr 13 feb 2009 - 0:12

OOC: alles is mogelijk;) er zijn zelfs paarden, een dwerg mag dus zkr:p

Het is avond, normaal lopen mensen helemaal naar de balie. Maar dit is dus een uitzondering. Mopperend staat de dikke man op van zijn stoel. En hij leest het briefje. Rustig knikt hij dan loopt hij terug anar zijn plaats. EEn gids is voor deze man niet nodig. Maar dit moet wel aan de koningin gemeld worden..de man mompelt wat..

Shivaya
Shivaya zit rustig een boek te lezen. haar haren zijn slordig opgestoken.
Verhalen nemen haar mee naar avnoturen, tot een geluid har op doet kijken. Haar kom glanst. Er komt licht uit , en er is ee nstem hoorbaar. Rustig staat Shivaya om en ze loopt naaar de kom. Een doorzichtige vleoistof zit erin. Zachtjes roert ze er met haar vinger in, de vloeistof verkleurd en neemt langzaam de vorm aan. De vorm van het gezicht van de man die achter de balie zat. De man praat tege nhaar. Shivaya knikt. Ze groet en pakt haar mantel. Bewapend met dit teleporteerd ze zich naar de stad. Door de steegjesl oopt ze, met de mantel om zich heen geslagen. Op zoek naar de mysterieuse persoon. Om te kijke wat hij in zijn schild voert
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
jarl

jarl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 12-02-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimevr 13 feb 2009 - 22:41

jarl had al lang door dat hij gevolgd werd en liet het daar niet bij. Vlug liep hij een steegje in en verdween onder de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 18:14

Zachtjes mompelt Shivaya een spreuk. Ze verdwijnt uit het zicht, het is een onzichtbaarheids spreuk. Ze loopt een steegje in. Klaar voor een eventuele spreuk. Maar de man is verdwenen
he
mompelt ze zacht. De onzichtbaarheids spreuk verschijnt, en ook haar vermomming vervalt. Ze ziet er nu gewoon uti als Shivaya
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
jarl

jarl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 12-02-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 18:56

jarl was blij dat hij de vrouw te slim af was en komt terug boven de grond. Waarom achtervolgde u mij vrouwe? Vraagt hij nors. Dan kijkt hij of er nog iemand anders staat naast de vrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 19:00

Shivaya kijkt de dwerg aan. Ze zwijgt en denkt slechts na. Ze denkt na over wat ze zal antwoorden. Zwijgen is zilver, maar spreken is nog altijd goud.
Ik kreeg bericht dat er een nieuweling in de stad was, eentje die zijn gegevens niet naar de balie bracht maar gelijk verdween. Ik vroeg me slechts af wat voor wezen dit zou zijn
Zegt ze, er zaten nog enkele gedachtes achter. Maar die verzwijgt ze. Dit leek haar voldoende
en wat doet u zolaat op straat?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
jarl

jarl


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 12-02-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 19:04

jarl ziet dan dat het een elf is Hij hoort het antwoord en neemt er maar genoegen mee. Als hij wil omdraaien hoort hij een vraag. Ik ben zo laat op straat omdat ik liever niet gezien word. Ik ben een beetje mensenschuw. jarl wist niet of hij dat laatste wel had moeten zeggen het was nu eenmaal persoonlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shivaya
Admin
Shivaya


Aantal berichten : 261
Registratiedatum : 20-01-09

jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitimeza 14 feb 2009 - 19:08

ik ben geen mens, voro mij hoef je dus ook niet bang te zijn
Zegt Shivaya met een vriendelijke glimlach. Ze ziet dat hij zich om wil draaien. Geduldig wachtze af wat zijn keuze is, of hij gaat of blijft. Dat is volledig zijn keuze. Ze houd hem niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://alsuna.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





jarl komt aan Empty
BerichtOnderwerp: Re: jarl komt aan   jarl komt aan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
jarl komt aan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tijl komt aan
» pip komt aan
» Amber komt aan
» Fedor komt aan
» Robyn komt aan...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alsuna :: Beginnersstad Paganella :: Stadshuis-
Ga naar: